Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur

 

 Looptraining kwartaal 2


 

Trainer

Data

Programma

Mirjam

Do 2 april

Minutenloop 10-8-6-4-2 minuten. Pauze is helft gelopen tijd.

 

 

 

Ebe

Di  7 apr

Buitenom; Een rustige duurloop rondom `t Veld met af en toe een versnelling. Wel elkaar ophalen

Fokko

Do 9 apr

Coopertest: heel rustig inlopen. Op tijd de bordjes en de klok neer zetten.

Marjan

Di  14 apr

Op verzoek heel kort werk. 1 keer 90 meter/ 1 keer 180 meter/1 keer 270 meter en als afsluiting één volle ronde bikkelen. Daarna serie pauze van 5 min en daarna gaan we weer.

Jan

 

Do 16 apr

Schoorl:Verzamelen op het oude voetbalveld om 19.45 uur. Dus niet bij het klimduin.

Rene

Di  21 apr

Buitenom: : Bijv. Vaartspel richting het mooie Waarland

Ebe

Do 23 apr

6 keer 5 minuten op 5 kilometer tempo

Harry

Di  28 apr

3 minuten in duurlooptempo en 1 minuut in 5 km tempo. Dan 1 rondje dribbel en daar gaan we weer.

Fokko

Do 30 april

4 min 80%-3 min 90% en dan 2 min voluit. Dan dribbel van 5 min en daar gaan we weer.

Marjan

Do 7 mei

Buitenom: Lekker een rustige duurloop met z`n allen. En we houden wel het juiste tempo aan. Gewoon een kwestie van aanpassen aan de groep.

Jan

Di 12 mei

Petten: We starten om 19.45 uur op het parkeerterrein aan de strandweg. Dit is aan het eind van de Spreeuwendijk (zie plattegrond)

Mirjam

Do 14 mei

5 of 10 kilometer: je mag zelf bekijken welke afstand je op wedstrijd tempo wilt lopen.

Rene

Di  19 mei

Dobbelstenenloop zie opties die bijgevoegd zijn

Rene

Di 26 mei

nog in te vullen

Mirjam

Do 28 mei

5 min-4 min-3 min-2 min-1 min. Helft van de gelopen tijd is pauze. Alle in een stevig tempo lopen

Rene

Di 2 juni

4 min 70% en aansluitend 3 min 80% en dan 2 min 90% en de laatste min bikkelen. 5 min herstel en daar gaan we weer

Harry

Do 4 juni

Rustige duurloop buitenom met versnellingen

Rene

Di 9 juni

5 keer 5 minuten op een rustig tempo en de laatste minuut versnellen.

Jan

Do  11 juni

Schoorl:Verzamelen op het oude voetbalveld om 19.45 uur.

Marjan

Di 16 juni

1 x 90m(terugwandelen)-1 x 180 m(terug wandelen)-1 x 270m (terugwandelen)-1 x 360 m(minimaal ½ baan herstel) en zo gaan we door tot 20.50 uur.

Harry

Do 18juni

Loopscholing en vrije training. Laat je fantasie de loop zou ik zeggen.

Rene

Di 23 juni

4 min duurlopen 70%- 3 min stevig 80%- 2 min90%. Enzv blijven lopen. Wel 3 tempo`s lopen

Mirjam

Do 25 juni

De 5000 meters van tav 80. We gaan hem buitenom lopen.

Marjan

Di 30 juni

Lekker buitenom: af en toe een flinke versnelling en dan halen we elkaar weer lekker op.