Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur


Loopschema 2019-1

Trainer

Data

Programma

Fokko

Do 3 jan

Loopscholing en daarna eigen invulling door trainer.

Ff de dikke buik eraf lopen van al die feestdagen. En suc6 met de start voor je uitdaging van het nieuwe jaar.

Bert

Di  8 jan

8 min 70% aansluitend 4 min 80% en meteen erna 2 min 90% dan 5 min dribbel(wel elkaar ophalen)  en dan nog één serie.

Ebe

Do 10 jan

2 min 70%- 2 min 80% - 2 min 90% en dan dribbel van 3 min en daar gaan we weer.

Rene

Di  15 jan

2 x 3 minuten-1x6 minuten-2x3 minuten-1x6 minuten-2x3 minuten terug lopen naar pion (wandelen)

Marjan

Do 17 jan

3 keer 12 minuten met daartussen een dribbel van 5 min. De 1e gaat op 80% en de 2e op 90 % en de laatste weer op 80%

Willem

Di  22 jan

5 min 70%-3 min 80%-1 min90% achter elkaar. Dan dribbel van 5 min en daar gaan we weer. Totaal 3 keer

Fokko

Do 24 jan

4 minuten 70 %-2 minuten 80%-1 minuut 90%. Terug lopen tot aan pion.

Bert

Di  29 jan

Piramide 1min-2 min-3 min-2 min-1 min Pauze is 2 min en na één serie dribbel van 5 min Lopen op 80 á 90 % Niet harder

Ebe

Do 31 jan

2 keer 2000 meter en de laatste gaat maximaal. Na de eerste 2000 meter een dribbel van 5 min. Graag de klok erbij.

Rene

Di  5 febr

Fartlek training. 4 tempo`s met fluit aangeven 1 wandelen/2 duurloop/3 matig/stevig. Mag ook hindernissen in worden opgenomen (bootcamp idee)Evt touwtjes springen erbij.

Marjan

Do 7 febr

3 minuten 70 %-2 minuten 80%-1 minuut 90%. Terug lopen tot aan pion. Dan dribbel van 4 minuten en daar gaan we weer.

Willem

Di  12 febr

20 min duurlopen en alleen het rechte stuk aan de oostzijde versnellen. Dribbel 5 min en dan nogmaals 20 min.

Fokko

Do 14 febr

3 x 7minuten 10 km tempo en 5 minuten herstel er tussen.

Bert

Di  19 febr

10 min op 70%-8 min op 75 %-6 min op 80%-4min op 85%-2 min op 90%. Iedere keer iets sneller dus. Dribbel er tussen is 3 min.

Ebe

Do 21 febr

6 x 3 minuten met 3 minuten dribbel er tussen.

Rene

Di  26 febr

2 series van 4 x 3 minuten op 90% met 2 minuten herstel. Na één serie 5 min dribbel.

Marjan

Do 28 febr

Loopscholing en daarna eigen invulling trainer.

Willem

Di 5 maart

5 keer 4 min op 90% en tussendoor een dribbel die steeds korter wordt. Dribbel is 5 min-4 min-3 min-2 min.

Fokko

Do 7 maart

5-4 ½ -4- 3 ½ -3- 2 ½ -2- 1 ½ -1- ½  minuut en de pauze is 2 minuten.

Bert

Di  12 maart

1 x 7 min-1 x 6 min-1 x 5 min-1 x 4 min-1 x 3 min-1 x 2 min- 1 x 1 min op 90 % Helft van gelopen tijd is rust.

Ebe

Do 14 maart

Wie het weet mag het zeggen. Iedere loper mag zeggen hoe lang we gaan lopen. Max tijd is 5 minuten. Herstel is de gelopen tijd.

Rene

Di  19 maart

3 x 12 minuten op 5 kilometer tempo Dit als voorbereiding op de coopertest. De pauze tussen serie is 5 minuten (op tijd beginnen)

Marjan

Do 21 maart

 7 minuten duurloop tempo-5 min iets sneller- 3 min wedstrijdtempo-1 min voluit. Blijven lopen en na serie 5 min dribbel en daar gaan we nog een keer.

Willem

Di 26 maart

3 x 3 minuten met 3 minuten dribbel er tussen. Dan verzamelen en weer 3 x 3 minuten met 2 minuten dribbel er tussen.

Fokko

Do 28 maart

3 keer: 6 min duurlooptempo-4 min iets sneller-3 min wedstrijdtempo. Pauze = 5 min wandel (elkaar ophalen) op tijd beginnen.