Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur

 

Kwartaal 2

 

Do  11 juni

Schoorl:Verzamelen op het oude voetbalveld om 19.45 uur.

Marjan

Di 16 juni

1 x 90m(terugwandelen)-1 x 180 m(terug wandelen)-1 x 270m (terugwandelen)-1 x 360 m(minimaal ½ baan herstel) en zo gaan we door tot 20.50 uur.

Harry

Do 18juni

Loopscholing en vrije training. Laat je fantasie de loop zou ik zeggen.

Rene

Di 23 juni

4 min duurlopen 70%- 3 min stevig 80%- 2 min90%. Enzv blijven lopen. Wel 3 tempo`s lopen

Mirjam

Do 25 juni

De 5000 meters van tav 80. We gaan hem buitenom lopen.

Marjan

Di 30 juni

Lekker buitenom: af en toe een flinke versnelling en dan halen we elkaar weer lekker op.

Loopschema 2020-3

 

Trainer

Data

Programma

Fokko

Do 2 juli

Buitenom: Lekker duurlopen in een tra la la tempo. Meteen vertrekken en eventueel over de Moerbeek-Waarland(onderweg rekken).

Rene

Di 7 juli

10 min duurlooptempo 70% - 10 min stevig 80% - 10 min duurlooptempo 70 % - 10 min hard 90%.  Blijven lopen.

Mirjam

Do 9 juli

Rondje over Oude Niedorp met fluit mee. Fluit gebruiken voor tempoversnellingen. (vaartspel)

Ebe

Di 14 juli

3 minuten in duurlooptempo aansluitend 2 min stevig tempo en dan 1 min volle bak. Dan 5 min dribbel en daar gaan we weer.

Jan

Do 16 juli

Schoorl: Verzamelen bij het grote parkeerterrein aan de Molenweg.. Daar kan je na 19.00 uur gratis parkeren. En de aanvang is vanouds om 19.45 uur.

Marjan

Di 21 juli

Minutenloop: 2 – 4 – 6 – 8 – 6 – 4 - 2 Tempo is matig/pittig. (Piramide)

Harry

Do 23 juli

4 min. duurlopen 70% - 3 min. stevig 80% - 2 min. hard  90%, enzovoorts. Blijven lopen. Wel 3 tempo’s lopen.

 

 

Na de training van 23 juli houden we een zomerstop t/m 16 augustus. Maar er kan natuurlijk getraind worden op de baan. De trainers zijn er onder voorbehoud. Het kan dus zo zijn dat er geen trainer is maar er zijn vast en zeker andere atleten.

Ebe

Di 18 aug

Buitenom: eigen invulling

Jan

Do 20 aug

Schoorl: Voor iedereen geschikt. De laatste van het seizoen. We starten om 19.45 uur bij het parkeerterrein. Lekker een bakkie koffie (met wat lekkers) na afloop. Wel zelf de knip meenemen. We zitten bij Het Trefpunt . Dat wordt weer genieten

Rene

Di 25 aug

Topzwaar: Serie 1: 10 x 1 minuut, met de gelopen tijd ook als herstel. Serie 2: 5 x 2 minuten, met de gelopen tijd ook als herstel. Tussen serie 1 en 2 minimaal 5 minuten dribbel. Erg goed inlopen.

Fokko

Do 27 aug

Buitenom:Vaartspel: rustig duurlopen met af en toe een versnelling (div afstanden)

Tim

Di 1 sept

4 keer 7 minuten. De eerste 6 minuten rustig tempo (80%) en dan de laatste minuut stevig tempo (90%).

Mirjam

Do 3 sept

Heel kort werk vanavond. Rustig inlopen en dan komt het. 3 min snel en dan 3 min herstel totaal 3keer. Na dribbel van 5 min. 2 min snel en dan 2 min herstel totaal 3 keer. Na dribbel van 5 min. 1 min snel en dan 1 min herstel totaal 3 keer en daarna lekker uitlopen.

Harry

Di 8 sept

Minutenloop 1 – 2 – 3 - 4 en we dribbelen minimaal een halve baan naar pion. Dit herhalen.

Marjan

Do 10 sept

8 x 3 minuten met aflopend herstel. Na 4 keer pauze van 5 minuten. Herstel eerst 4 keer 3 min. en na de pauze is herstel 2 min.

Jan

Di 15 sept

Yasso’s Dit gaat met de klok. De tijd die je loopt over 800 meter mag je ook herstellen. Bijvoorbeeld 800 meter in 4 min. dan 4 min. dribbel en daar gaan we weer. Let dus goed op de klok.

Fokko

Do 17 sept

2 x 20 minuten tempoloop. Ieder zijn eigen 10 km tempo. Proberen alle 2 vlak te lopen  Pauze 5 minuten.

Ebe

Di 22 sept

6 keer 4 minuten op 10 km tempo. Te beginnen met 4 min. herstel en dan iedere serie 30 sec. korter herstel.

Harry

Do 24 sept

Weet jij hoe snel jij de 2000 meter kan lopen. Na vanavond weet je het. Trainer neemt tijd op en van tevoren rustig duurlopen. Mag 100%

Tim

Di 29 sept

Tempoloop in minuten 10 – 8 – 6 – 4 – 2. Ieder zijn eigen 5 km tempo en pauze is de helft van de gelopen tijd