Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur


Loopschema 2018-4


Trainer

Data

Programma

Bert

Di  2 okt

4 keer 8 min en de laatste 2 minuten versnellen naar 90% daartussen dribbel van 4 min

Jan

Do 4 okt

Vandaag een zware training. 2 keer 3000 meter. Probeer alle 2 in je wedstrijdtijd te lopen.

Rene

Di  9 okt

Minutenloop 1-2-3-4-1-2-3-4-1-2-3-4 pauze halve baan          Totaal 3 x

Fokko

Do 11 okt

Trainer gaat het vertellen

Willem

Di  16 okt

2 keer 5 minuten op 80% en dan 1000 meter (tijd opnemen) en dan weer 2 keer 5 minuten op 80%

Ebe

Do 18 okt

4 minuten duurloop-2 minuut 10km tempo-1 minuut 5 km tempo Achter elkaar. (herhalen en teruglopen naar pion)

 

Zo 21 okt

Grote groep Tavvers aan de start bij de halve en hele marathon in het mooie Brugge. Ja we gaan met 40 atleten op stap

Marjan

Di  23 okt

90 meter joggen-180 meter matig-90 meter joggen-180 meter snel. Terug dribbelen en goed herstellen voor volgende serie

Rene

Do 25 okt

2-4-6-8-10 min  en de helft van de gelopen tijd is dribbel

 

Vr  26 okt

Vrijdag is weer de jaarvergadering van de Tavvers. Het begint om 20.00 uur en vol is vol.

Bert

Di  30 okt

4 min dribbel- 4 tempo (5 km) en dan weer dribbel enzv. Totaal 40 min

Fokko

Do 1  nov

10 x 3 minuten en de laatste halve minuut versnellen (fluitsignaal)

Willem

Di  6 nov

Minutenloop met afnemend herstel: 9x3 minuten Pauze=2-2-1.30-1.30-1-1-0.30-0.30

Ebe

Do 8 nov

5 minuten in duurlooptempo en 1 minuut in 5 km tempo enzv Totaal 45 minuten Er is dus geen pauze/dribbel

Marjan

Di  13 nov

Achter elkaar 6 minuten 70%-5 minuten80%-4 minuten90% dan 5 min dribbel en daar gaan we weer

Rene

Do 15 nov

Topzwaar: Serie 1( 5 x 2 minuten met de gelopen tijd als herstel). Serie 2 (10 x 1 minuut met 1 minuut herstel). Tussen serie 1 en 2 minimaal 5 min dribbel

Bert

Di  20 nov

8 minuten duurlopen en dan de bocht aan de zuidzijde versnellen. 4 minuten dribbel. Dan weer 8 minuten duurlopen en dan het rechte stuk aan oost zijde versnellen. Dan weer 4 min dribbel en dan bocht en recht stuk versnellen.

Fokko

Do 22 nov

5 x 5 minuten en de laatste 30 seconden versnellen. Halve baan pauze

 

Za 24 nov

Collectief baan onderhoud

En wie nog niet is geweest die mag nu natuurlijk aan de gang.

Want we doen het samen.

Willem

Di   27 nov

Dobbelstenenloop (zie bijlage)

Ebe

Do  29 nov

 20 min duurlopen met alleen de bocht aan de zuidzijde versnellen.  5 min dribbel en dan weer 20 min duurlopen met alleen het rechte stuk aan de oost zijde versnellen

Marjan

Di  4  dec

4 min 70%-3 min 80% en 2 min 90% en dan weer terug naar de 70% Dus blijven lopen op 3 tempo`s

Rene

Do 6 dec

Fluitloop: 45 minuten rustig lopen met versnellingen. 1 keer is dribbel-2 keer is 80% en 3 keer is 90%

 

Zo 9 dec

Snertloop en alle tavvers zijn natuurlijk welkom, want daar doen we het voor.

Bert

Di  11 dec

2 series van(6 min-4 min-2 min) Na één serie dribbel van 5 minuten. In serie is de helft van gelopen tijd dribbel.

Fokko

Do 13 dec

8 x 90m (terugwandelen)-6 x 180 m (terug wandelen)-4 x 360 m (minimaal ½ baan herstel)

Willem

Di 18 dec

4 keer 8 minuten en de laatste 2 minuten versnellen Pauze is dribbel van 3 minuten

Ebe

Do 20 dec

3 keer 10 minuten en de middelste 10 min lopen we het snelst (mag op 90%)

Marjan

Do 27 dec

Kop over kop: groepje maken van even sterke lopers.  3 x 12 min lopen en iedere ronde een andere loper op kop. Na 12 min een dribbel van 5 min