Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur

 

 Loopschema 2020 kwartaal 1


Trainer

Data

Programma

Marjan

Do 2 jan

Loopscholing en daarna eigen invulling door trainer.

Rene

Di  7 jan

8 min 70% aansluitend 4 min 80% en meteen erna 2 min 90% dan 5 min dribbel(wel elkaar ophalen)  en dan nog één serie.

Fokko

Do 9 jan

2 min 70%- 2 min 80% - 2 min 90% en dan dribbel van 3 min en daar gaan we weer.

Ebe

Di  14 jan

2 x 3 minuten-1x6 minuten-2x3 minuten-1x6 minuten-2x3 minuten terug lopen naar pion (wandelen)

Marjan

Do 16 jan

 Minutenloop 5 x 6 minuten tempo is rustig en op fluitsignaal iets versnellen. Pauze is 3 minuten

Rene

Di  21 jan

Climaxloop;15 min-10 min-5 min. Tempo is rustig-matig-pittig Pauze is 3 minuten

Fokko

Do 23 jan

4 minuten 70 %-2 minuten 80%-1 minuut 90%. Terug lopen tot aan pion.

Ebe

Di  28jan

Piramide 1min-2 min-3 min-2 min-1 min Pauze is 2 min en na één serie dribbel van 5 min Lopen op 80 á 90 % Niet harder

Marjan

Do 30 jan

Loopscholing en daarna wie het weet mag het zeggen. Jij mag het tempo en tijd bepalen. (niet langer dan 4 min).

Rene

Di  4 febr

Fartlek training. 4 tempo`s met fluit aangeven 1 wandelen/2 duurloop/3 matig/stevig. Mag ook hindernissen in worden opgenomen (bootcamp idee)

Fokko

Do 6 febr

3 minuten 70 %-2 minuten 80%-1 minuut 90%. Terug lopen tot aan pion. Dan dribbel van 4 minuten en daar gaan we weer.

Ebe

Di  11 febr

Training is afgelast

Marjan

Do 13 febr

3 x 7minuten 10 km tempo en 5 minuten herstel er tussen.

Rene

Di  18 febr

10 min rondjes lopen en alleen de bocht aan de noordzijde versnellen. Elkaar ophalen en dan weer 10 min en dan beide bochten versnellen. Weer elkaar ophalen en dan weer 10 min en dan bocht en recht stuk versnellen. We krijgen het echt niet koud vanavond.

Fokko

Do 20 febr

6 x 3 minuten met 3 minuten dribbel er tussen.

Marjan

Di  25 febr

2 series van 4 x 3 minuten op 90% met 2 minuten herstel. Na één serie 5 min dribbel.

Ebe

Do 27 febr

Loopscholing en daarna eigen invulling trainer.

Rene

Di 3 maart

3000 meter op tijd (trainer neemt tijd op). Weet jij je tijd nog van de vorige keer??? Ruim de tijd nemen om in te lopen.

Fokko

Do 5 maart

5-4 ½ -4- 3 ½ -3- 2 ½ -2- 1 ½ -1- ½  minuut en de pauze is 2 minuten.

Ebe

Di  10 maart

1 x 7 min-1 x 6 min-1 x 5 min-1 x 4 min-1 x 3 min-1 x 2 min- 1 x 1 min op 90 % Helft van gelopen tijd is rust.

Marjan

Do 12 maart

Wie het weet mag het zeggen. Iedere loper mag zeggen hoe lang we gaan lopen. Max tijd is 5 minuten. Herstel is de gelopen tijd.

Rene

Di  17 maart

3 x 12 minuten op 5 kilometer tempo Dit als voorbereiding op de coopertest. De pauze tussen serie is 6 minuten (op tijd beginnen)

Fokko

Do 19 maart

 7 minuten duurloop tempo-5 min iets sneller- 3 min wedstrijdtempo-1 min voluit. Blijven lopen en na serie 5 min dribbel en daar gaan we nog een keer.

Ebe

Di 24 maart

3 x 3 minuten met 3 minuten dribbel er tussen. Dan verzamelen en weer 3 x 3 minuten met 2 minuten dribbel er tussen.

Marjan

Do 26 maart

3 keer: 6 min duurlooptempo-4 min iets sneller-3 min wedstrijdtempo. Pauze = 2 min wandel (elkaar ophalen) op tijd beginnen.

Rene

Di 31 maart

10 min duurlopen en de laatste 2 min versnellen. Dan weer 10 duurlopen en de laatste 4 min versnellen. En als laatste 10 min duurlopen en de laatste 5 minuten versnellen. Dribbel 5 min tussendoor