Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur

 

Loopschema 2018-1

Trainer

Data

Programma

Willem

Di  2 jan

10 min duurloop tempo -10 min iets sneller-4 min wedstrijdtempo-8 min duurloop tempo-4 min iets sneller en dan nog 4 min wedstrijdtempo. We blijven lopen en er is geen pauze.

Fokko

Do 4 jan

Loopscholing en daarna eigen invulling door trainer.

Bert

Di  9 jan

8 min 70% aansluitend 4 min 80% en meteen erna 2 min 90% dan 5 min dribbel(wel elkaar ophalen)  en dan nog één serie.

Ebe

Do 11 jan

2 min 70%- 2 min 80% - 2 min 90% en dan dribbel van 3 min en daar gaan we weer.

Rene

Di  16 jan

2 x 3 minuten-1x6 minuten-2x3 minuten-1x6 minuten-2x3 minuten terug lopen naar pion (wandelen)

Marjan

Do 18 jan

 Minutenloop 5 x 6 minuten tempo is rustig en op fluitsignaal iets versnellen. Pauze is 3 minuten

Corrie

Di  23 jan

Climaxloop;15 min-10 min-5 min. Tempo is rustig-matig-pittig Pauze is 3 minuten

Jan

Do 25 jan

4 minuten 70 %-2 minuten 80%-1 minuut 90%. Terug lopen tot aan pion.

Willem

Di  30 jan

Piramide 1min-2 min-3 min-2 min-1 min Pauze is 2 min en na één serie dribbel van 5 min Lopen op 80 90 % Niet harder

Ebe

Do 1 febr

Loopscholing en daarna wie het weet mag het zeggen. Jij mag het tempo en tijd bepalen. (niet langer dan 4 min).

Bert

Di  6 febr

Fartlek training. 4 tempo`s met fluit aangeven 1 wandelen/2 duurloop/3 matig/stevig. Mag ook hindernissen in worden opgenomen (bootcamp idee)

Marjan

Do 8 febr

3 minuten 70 %-2 minuten 80%-1 minuut 90%. Terug lopen tot aan pion. Dan dribbel van 4 minuten en daar gaan we weer.

Jan

Di  13 febr

Dobbelstenen loop

Corrie

Do 15 febr

3 x 7minuten 10 km tempo en 5 minuten herstel er tussen.

Willem

Di  20 febr

10 min rondjes lopen en alleen de bocht aan de noordzijde versnellen. Elkaar ophalen en dan weer 10 min en dan beide bochten versnellen. Weer elkaar ophalen en dan weer 10 min en dan bocht en recht stuk versnellen. We krijgen het echt niet koud vanavond.

Fokko

Do 22 febr

6 x 3 minuten met 3 minuten dribbel er tussen.

Bert

Di  27 febr

2 series van 4 x 3 minuten op 90% met 2 minuten herstel. Na één serie 5 min dribbel.

Rene

Do 1 maart

Loopscholing en daarna eigen invulling trainer.

Ebe

Di 6 maart

3000 meter op tijd (trainer neemt tijd op). Weet jij je tijd nog van de vorige keer??? Ruim de tijd nemen om in te lopen.

Marjan

Do 8 maart

5-4 -4- 3 -3- 2 -2- 1 -1-   minuut en de pauze is 2 minuten.

Jan

Di  13 maart

1 x 7 min-1 x 6 min-1 x 5 min-1 x 4 min-1 x 3 min-1 x 2 min- 1 x 1 min op 90 % Helft van gelopen tijd is rust.

Fokko

Do 15 maart

Wie het weet mag het zeggen. Iedere loper mag zeggen hoe lang we gaan lopen. Max tijd is 5 minuten. Herstel is de gelopen tijd.

Corrie

Di  20 maart

3 x 12 minuten op 5 kilometer tempo Dit als voorbereiding op de coopertest. De pauze tussen serie is 6 minuten (op tijd beginnen)

Ebe

Do 22 maart

 7 minuten duurloop tempo-5 min iets sneller- 3 min wedstrijdtempo-1 min voluit. Blijven lopen en na serie 5 min dribbel en daar gaan we nog een keer.

Bert

Di 27 maart

3 x 3 minuten met 3 minuten dribbel er tussen. Dan verzamelen en weer 3 x 3 minuten met 2 minuten dribbel er tussen.

Rene

Do 29 maart

3 keer: 6 min duurlooptempo-4 min iets sneller-3 min wedstrijdtempo. Pauze = 2 min wandel (elkaar ophalen) op tijd beginnen.