Baantrainingen dames/heren

 

De baantrainingen zijn op de dinsdagavond en de donderdag avond van 19.45 tot ca 21.00 uur

De (Dames) woensdagochtend om 9.00 uur

Loopschema 2018-2

 

Trainer

Data

Programma

Bert

Di3 apr

Minutenloop 1-2-3-4-1-2-3-4-1-2-3-4 Pauze is de gelopen tijd. 5 min dribbel tussen de serie

Ebe

Do 5 apr

Minutenloop 10-8-6-4-2 minuten. Pauze is helft gelopen tijd.

Willem

Di10 apr

Coopertest: heel rustig inlopen. Op tijd de bordjes en de klok neer zetten. Wel laten staan voor de dames

Rene

Do 12 apr

1 x 7 min-1 x 6 min-1x5 min-1x 4 min-1x3 min-1x2 min-1x1 min. Alles op 90% en het herstel is de helft van de gelopen tijd

Jan

Di17 apr

Petten:We starten om 19.45 uur op het parkkeerterrein aan de strandweg. Dit is aan het eind van de Spreeuwendijk aan de rechterzijde.

Fokko

Do 19 apr

Op verzoek heel kort werk. 1 keer 90 meter/ 1 keer 180 meter/1 keer 270 meter en als afsluiting éém volle ronde bikkelen. Daarna serie pauze van 5 min en daarna gaan we weer.

Bert

Di24 apr

Buitenom: : Eigen invulling.

Rene

Do 26 apr

6 keer 5 minuten op 5 kilometer tempo

Marjan

Di1 mei

3 minuten in duurlooptempo en 1 minuut in 5 km tempo. Dan 1 rondje dribbel en daar gaan we weer.

Ebe

Do 3mei

Duurlopen totaal 45 minuten en na 5 min 1 min versnellen en dan weer 5 min duurlopen.

Jan

Di 8 mei

Schoorl:Verzamelen op het oude voetbalveld om19.45 uur.Dus niet bij het klimduin.

Willem

Di 15 mei

Buitenom: : Eigen invulling.

Ebe

Do17 mei

10 kilometer maar je mag natuurlijk ook de 5 km lopen.

Rene

Di22 mei

Dobbelstenenloop zie opties die bijgevoegd zijn

Fokko

Do 24 mei

Buitenom: Eigen invulling

Bert

Di 29 mei

7 min-6 min-5 min-4 min-3 min. Helft van de gelopen tijd is pauze. Alle in een stevig tempo lopen

Fokko

Do31 mei

Geestmerambacht gebak loop. We starten om 19.15 uur bij het parkeerterrein aan de Noordzijde

Marjan

Di 5 juni

4 min 70% en aansluitend 3 min 80% en dan 2 min 90% en de laatste min bikkelen. 5 min herstel en daar gaan we weer.

Rene

Do 7 juni

2 keer 2000 meter en de eerste lopen we om het tempo te bepalen. De tweede lopen we op wedstrijd tempo.

Willem

Di 12 juni

Wie het weet mag het zeggen. Maximaal 4 min lopen en rust is zo lang als men loopt.

Jan

Do14 juni

Petten:We starten om 19.45 uur op het parkkeerterrein aan de strandweg. Dit is aan het eind van de Spreeuwendijk aan de rechterzijde

Bert

Di 19 juni

1 x 90m(terugwandelen)-1 x 180 m(terug wandelen)-1 x 270m (terugwandelen)-1 x 360 m(minimaal baan herstel) en zo gaan we door tot 20.50 uur.

Fokko

Do 21 juni

De 5 kilometer van tav 80. We gaan hem buitenom lopen

Marjan

Di 26 juni

4 min duurlopen 70%- 3 min stevig 80%- 2 min90%. Enzv blijven lopen. Wel 3 tempo`s lopen

Rene

Do 28 juni

Buitenom: Fartlek training. Dus gebruik maken van de omstandigheden. Hier en daar versnellen. Alles mag dus

 

  • Als er buitenom wordt gelopen is er evengoed een mogelijkheid om met een groep

    te trainen op de baan.Ook hier is een trainer aanwezig.